Podmínky účasti studentů v programu Erasmus+Základní informace k programu Erasmus+
Každá škola má své vlastní formuláře a požadavky, co od studentů k jejich přijetí potřebuje. Většinou se jedná o následující:
Každá škola má jiné termíny pro podání přihlášek. Na letní semestr jde zpravidla o listopad, na zimní semestr se termíny pohybují kolem května. Tyto informace najdete na webu konkrétní školy. LZE VYBÍRAT POUZE ZE ŠKOL, SE KTERÝMI MÁME SMLOUVU! Viz ERASMUS – PARTNERSKÉ ŠKOLY.
Každý student si veškeré požadované materiály obstarává aktivně sám a včas. S konkrétními dotazy se obracejte na studijní oddělení. Spojíme se s kontaktní osobou z dané univerzity. Než student odjede do ciziny, potřebuje mít v pořádku vyřízené následující:
Před odjezdem se vyplácí pouze 70% grantu, zbylých 30% bude vyplaceno po návratu. |