Aktuality Institut Studium Přihláška Technické
zabezpečení
Věda, spolupráce, Erasmus+ Dokumenty Kontakty
ART & DESIGN INSTITUT na Facebooku ART & DESIGN INSTITUT na Instagramu ART & DESIGN INSTITUT na YouTube CZ EN


Podmínky účasti studentů v programu Erasmus+

Základní informace k programu Erasmus+

 

Každá škola má své vlastní formuláře a požadavky, co od studentů k jejich přijetí potřebuje. Většinou se jedná o následující:

  • Přihláška/formulář
  • Portfolio
  • Fotografie
  • Motivační dopis, atd.

 

Každá škola má jiné termíny pro podání přihlášek. Na letní semestr jde zpravidla o listopad, na zimní semestr se termíny pohybují kolem května. Tyto informace najdete na webu konkrétní školy. LZE VYBÍRAT POUZE ZE ŠKOL, SE KTERÝMI MÁME SMLOUVU!

Viz ERASMUS – PARTNERSKÉ ŠKOLY.

 

Každý student si veškeré požadované materiály obstarává aktivně sám a včas. S konkrétními dotazy se obracejte na studijní oddělení. Spojíme se s kontaktní osobou z dané univerzity.

Než student odjede do ciziny, potřebuje mít v pořádku vyřízené následující:

  • Uzavřenou klasifikaci za předchozí semestr (splněné a zapsané všechny zkoušky)
  • Uzavřené cestovní pojištění (u zahraničních studentů platné vízum)
  • Dopis o přijetí od příslušné školy
  • Vyplněný a všemi stranami podepsaný Learning Agreement
  • Účastnickou smlouvu
  • Absolvování jazykového testu na OLS portálu
  • Zajistit si bankovní účet v cizí měně (pro zaslání grantu)

 

Před odjezdem se vyplácí pouze 70% grantu, zbylých 30% bude vyplaceno po návratu.

Zpět